marți, 9 decembrie 2008

DRAGA MOS CRACIUN



Uite ca a mai trecut un an draga Mosule si iarasi te asteptam. Ca in fiecare an tu nu lasi nici un copil macar fara un mic dar si dea ceea toti te asteapta cu drag.Ce vreau eu? Vreau sa fiu inger macar o zi ca in ziua aceea tot ce ating sa se transforme instantaneu in mai bine, mai mult, mai curat, mai placut, mai plin de dragoste adevarata neatinsa de ganduri sau de intentii ascunse, lipsita de lacomie sau zgarcenie. Vreau sa mi se umple casa de prieteni in jurul mesei, sa cantam pana la epuizare si sa povestim in jurul bucatelor.Si inca ceva! Nu cer viata lunga. Nu mi-o doresc. Vreau in schimb o viata mai plina si mai de calitate. Nu cer oameni mai buni. Vreau sa devin eu unul si sa generez aceeasi dorinta in ceilalti. Nu vreau sa schimb lumea. Vreau sa pot construi o lume a mea, cu oameni, dar o lume mai buna, mai confortabila, mai placuta. Te astept draga Mosule!

Niciun comentariu: